Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czernikowo
wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czernikowo
ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo,
www.czernikowo.pl info@czernikowo.pl
tel. / faks: 54 287 50 01,
godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dalej zwanej ustawą Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 26 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Czernikowo wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części:
4.1 część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Czernikowo wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury. Zakres zamówienia obejmuje:
1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku,
3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia,
4) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
5) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego.
4.2 część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne i instytucje kultury Gminy Czernikowo. Zakres zamówienia obejmuje:
1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych
2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO
3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów
4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance.
4.3 część III:Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Czernikowo.
4.4 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
66.51.51.00–4 - usługi ubezpieczenia od ognia
dodatkowy przedmiot:
66.51.54.00–7 - usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66.51.50.00–3 - usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66.51.64.00–4 - usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
66.51.60.00–0 - usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66.51.61.00–1 - usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66.51.41.10–0 - usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66.51.21.00–3 - usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
Zamawiający dopuszcza możliwośćskładania ofert częściowych – 3 części:
- Część Nr 1 – Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Czernikowo wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Część Nr 2 – Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych posiadanych przez jednostki organizacyjne i instytucje kultury Gminy Czernikowo
- Część Nr 3 - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP Gminy Czernikowo
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każdą wybraną lub wszystkie części zamówienia.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Maksymalny termin w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia:
do dnia 03 kwietnia 2015 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy:
7.1.1 wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp,
7.1.2 spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. lustawy Pzp,
7.1.3 przygotują ofertę zgodnie z wymaganiamiokreślonymi w niniejszej SIWZ,
7.1.4 złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. l pkt 2-4 ustawy Pzp muszą spełniać łącznie, każdy z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
7.3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
7.3.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, a w szczególności prowadzą działalność ubezpieczeniową zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 11, poz. 66 z późn. zm.), działają w formie spółki akcyjnej lub towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych i posiadają zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub – gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów – zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia.
Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonych dokumentów.
7.3.2 Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3.3 Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..
7.3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..
7.3.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich powyższych warunków.
8. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty na poszczególne części zamówienia Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
9.1 Część I zamówienia:
1) cena oferty - 80%
2) klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 20%
Oferta, która otrzyma największą łączną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9.2 Część II zamówienia
cena oferty – 100%
Oferta, która otrzyma maksymalną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
9.3 Część III zamówienia
cena oferty – 100%
Oferta, która otrzyma maksymalną ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
- Termin składania ofert upływa 22 marca 2012 r. o godz. 11.45
- Otwarcie ofert nastąpi 22 marca 2012 r. o godz. 12.00
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 25% wartości zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 14 marca 2012 roku pod numerem 59535- 2012
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2012-03-14 15:04
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2012-03-14 15:04