Biuletyn Informacji Publicznej<br>Urzędu Gminy Czernikowo

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Czernikowo

  • Menu przedmiotowe »
  • Praca »

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Ds. Obsługi Sekretariatu, Rady Gminy i Promocji Gminy

NABÓR 5/2025

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE 
DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU, RADY GMINY I PROMOCJI GMINY

Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU, RADY GMINY I PROMOCJI GMINY

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku min. 2 lata,
  4. umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość pakietu MS Office,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  1. znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
  2. bardzo dobra organizacja pracy,
  3. umiejętność pracy pod presją czasu,
  4. łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  5. kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych,
  6. umiejętność redagowania tekstów,
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. dyspozycyjność, rzetelność, sumienność i terminowość w wykonywaniu zadań,
  9. wysoka kultura osobista.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. obsługa sekretariatu Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza, w tym przygotowywanie i obsługa kancelaryjna spotkań i zebrań,
  2. obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza,
  3. obsługa biura podawczego, w tym:
    1. prowadzenie punktu przyjmowania podań i innych pism wpływających do urzędu,
    2. wydawanie formularzy druków niezbędnych do załatwiania spraw w urzędzie,
    3. udzielanie informacji związanych z załatwianiem danej sprawy,
    4. w razie potrzeby kierowanie interesantów do właściwego referatu,
    5. przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
    6. współdziałanie z innymi komórkami urzędu w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi interesanta.
  4. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, planowanie i realizowanie wydatków związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały i urządzenia biurowe, pieczęci, tablice, środki czystości itp.,
  5. obsługa biurowo-techniczna Rady Gminy i Komisji Rady w tym:
    1. gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla prac Rady,
    2. przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady,
    3. sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji,
    4. prowadzenie rejestru: uchwał Rady, protokołów z sesji Rady Gminy, wniosków i opinii Komisji, interpelacji i wniosków radnych oraz nadzór nad terminowym ich wykonaniem,
    5. przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków komisji i interpelacji radnych zainteresowanym oraz komórkom organizacyjnym urzędu, także sołtysom, jeżeli wynika z nich obowiązek ogłaszania,
    6. przekazywanie organom nadzoru uchwał rady,
    7. udzielanie pomocy radnym,
    8. prowadzenie kancelarii Rady Gminy,
  6. prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych, nadgodzin,
  7. prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw Wójta Gminy,
  8. prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy,
  9. prowadzenie spraw związanych z organizacją zgromadzeń,
  10. przyjmowanie i dokonywanie analizy oświadczeń majątkowych radnych,
  11. prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z jednostkami pomocniczymi, w tym:
    1. przygotowywanie wyborów rad sołeckich i sołtysów oraz związanej z tym dokumentacji,
    2. prowadzenie rejestrów wniosków zgłoszonych na zebraniach wiejskich i naradach sołtysów oraz przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym lub jednostkom podległym,
  12. obsługa Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany ePUAP,
  13. opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na stronę internetową Gminy i portali społecznościowych,
  14. przygotowywanie materiałów dla mediów, odpowiedzi i sprostowań, prezentowanie stanowisk i oświadczeń oraz bieżąca współpraca z mediami,
  15. planowanie działań komunikacyjnych w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesu informowania mieszkańców na temat działalności Gminy,
  16. udział w uroczystościach gminnych oraz wydarzeniach organizowanych przez Gminę,
  17. udział w przygotowaniu/organizowaniu uroczystości gminnych oraz wydarzeń organizowanych przez Gminę.

 IV. Wymagane dokumenty:

  1. curriculum vitae (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
  4. kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
  5. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
  6. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  7. oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o obywatelstwie polskim, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 2),
  8. klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na potrzeby procesu rekrutacyjnego (załącznik 3).

V. Warunki pracy:

  1. wymiar czasu pracy: pełen etat,
  2. miejsce pracy: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
  3. Termin rozpoczęcia pracy – 1 września 2025 r.,
  4. stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,
  5. gotowość do pracy w weekendy – w sytuacjach wyjątkowych.

VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu, Rady Gminy i promocji Gminy”, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. do godz. 12:00.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko.
  2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
  4. Wójt Gminy Czernikowo zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Ziemkiewicz
  • opublikował: gci czernikowo
    data publikacji: 2025-08-07 16:01
  • Załącznik 1 - Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegajacego o zatrudnienie (PDF) 98.29kB
  • Załącznik 2 - Oświadczenia (PDF) 154.67kB
  • Załącznik 3 - Klauzula informacyjna (PDF) 126.76kB
  • autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Ziemkiewicz
  • opublikował: gci czernikowo
    data publikacji: 2025-08-07 16:01
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-08-12 06:45:34
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net