Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Ds. Handlu i Obsługi Gospodarki Odpadami Komunalnymi, Archiwista Zakładowy
NABÓR 6/2025
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. HANDLU I OBSŁUGI GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI, ARCHIWISTA ZAKŁADOWY
Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
DS. HANDLU I OBSŁUGI GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI,
ARCHIWISTA ZAKŁADOWY
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- min. 2-letni staż pracy,
- umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz znajomość pakietu MS Office,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, ustawy ordynacja podatkowa,
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia,
- znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum,
- znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność, rzetelność, sumienność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- wysoka kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zobowiązanych do uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie spraw z zakresu wymiaru i poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań podatkowych w sprawach wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- umorzenia) dotyczących opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- przyjmowanie i prowadzenie weryfikacji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
- stała aktualizacja bazy danych rejestru gminnego wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi zobowiązanych do uiszczenia opłaty,
- opracowywanie projektów uchwał i aktów prawa miejscowego związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- przygotowanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy,
- sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie prowadzonych spraw,
- prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnej w zakresie gospodarowania odpadami wśród mieszkańców gminy,
- współpraca z organami administracji publicznej, organami ochrony środowiska oraz innymi jednostkami w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
- prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych i kontrola spełniania warunków w tym zakresie,
- koordynacja działań w zakresie ochrony zdrowia,
- coroczne opracowywanie gminnego programu rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii oraz przygotowywanie projektu uchwały w tym zakresie,
- wykonywanie czynności związanych z realizacją gminnego programu rozwiązywania problemów alkoholowych, w tym: współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych,
- prowadzenie archiwum zakładowego oraz realizacja zadań koordynatora czynności kancelaryjnych w komórkach organizacyjnych i stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt, w tym:
- przejmowanie w wyznaczonych terminach, przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji w archiwum zakładowym,
- prowadzenie zbiorów spisów zdawczo-odbiorczych,
- udostępnianie dokumentacji pracownikom podmiotu,
- wycofywanie dokumentacji z archiwum zakładowego, na wniosek kierownika komórki organizacyjnej w przypadku wznowienia sprawy,
- brakowanie dokumentacji niearchiwalnej,
- przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego archiwum państwowego na podstawie przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym.
IV. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o obywatelstwie polskim, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 2),
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na potrzeby procesu rekrutacyjnego (załącznik 3).
V. Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy: pełen etat,
- miejsce pracy: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
- termin rozpoczęcia pracy – wrzesień 2025 r.,
- stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku.
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. handlu i obsługi gospodarki odpadami komunalnymi, archiwista zakładowy”, w terminie do dnia 29 sierpnia 2025 r. do godz. 12:00.
VII. Informacje dodatkowe:
- Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
- Wójt Gminy Czernikowo zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Ziemkiewicz
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2025-08-19 14:20
- Załącznik 2 - Oświadczenia (PDF) 154.59kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Ziemkiewicz
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2025-08-19 14:21