Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg ograniczony.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE
BUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ
W MIEJSCOWOŚCI CZERNIKOWO
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo, www.czernikowo.pl, info@czernikowo.pl, tel.: 54-287-50-01, godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony na podstawie art. 47 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
3. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacji deszczowej wraz z uzbrojeniem w części ul. Kwiatowej i ul. Leśnej w Czernikowie oraz odtworzenie nawierzchni drogi. Celem robót jest zapewnienie odprowadzenia wód deszczowych i roztopowych z ulic Kwiatowej i Leśnej do istniejącego zbiornika wody.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
4. ZAMAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
6 miesięcy od dnia zawarcia umowy
6. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
– posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
– posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,
– dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
– sytuacji ekonomicznej i finansowej.
– nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W celu potwierdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego spełniania warunków określonych w pkt 1, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty potwierdzające, że:
1) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane o podobnym charakterze przedmiotowym i wartościowym (w tym przynajmniej jedno zadanie polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej, deszczowej lub sieci wodociągowej o długości minimum 1,0 km lub polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o powierzchni minimum 5 000 m2),
2) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- koparka, koparko – ładowarka – co najmniej 1 szt.
- zagęszczarka do gruntu – co najmniej 2 szt.
- samochód ciężarowy o ład. min 5 ton – co najmniej 2 szt.
- walec drogowy – co najmniej 1 szt.
- rozściełacz mas bitumicznych – co najmniej 1 szt.
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym przewidzianymi do kierowania robotami, w odpowiednich zakresach: sieci sanitarnej i w branży drogowej - potwierdzone stosownymi uprawnieniami:
- Kierownik budowy - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - min. 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno ściekowej.
- Kierownik robót drogowych - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - min. 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej.
4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500 tys. PLN,
5) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500 tys. PLN.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu, złożone razem z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków, wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły 0 - 1. Za każdy spełniony warunek w postępowaniu Wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku gdy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa, niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych Wykonawców, którzy spełnią warunki brzegowe – max 5 Wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełniania warunków według poniższych kryteriów.
Wykonawca otrzyma:
1) 1 pkt - za każde dodatkowe, należycie wykonane zadanie, spełniające wymóg warunku referencyjnego, zrealizowane w okresieostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – max 3 pkt,
2) 1 pkt- za każde dodatkowe 50 tys. PLN sumy ubezpieczenia (powyżej żądanego pułapu 500 tys. PLN)– max 2 pkt.
Wykonawcy z największą liczbą punktów zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania, przy spełnianiu min. ilości 11 pkt.
W przypadku gdy w wyniku oceny dokumentów złożonych wraz z wnioskiem, oferty otrzymają równą ilość punktów, o zakwalifikowaniu do drugiego etapu decyduje data i godzina wpływu wniosku do Zamawiającego.
7. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. l ustawy Pzp należy przedłożyć:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z treścią Załącznika Nr 1;
2) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, zgodny z treścią Załącznika Nr 4 oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
3) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - zgodny z treścią Załącznika Nr 5.
4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodny z treścią Załącznika Nr 6. Wraz z wykazem należy złożyć oświadczenie, podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, zgodne z treścią Załącznika Nr 7;
5) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp należy przedłożyć:
1) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - zgodne z treścią Załącznika Nr 2;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - zgodne z treścią Załącznika Nr 3;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8. LICZBA WYKONAWCÓW, KTÓRZY ZOSTANĄ ZAPROSZENI DO SKŁADANIA OFERT
Do udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych 5 wykonawców.
9. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000 złnaetapie składania ofert.
10. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.
11. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć do dnia 08 kwietnia 2011 roku do godziny 12.00, miejsce: Urząd Gminy w Czernikowie ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pokój nr 8 - Sekretariat
12. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ JEST UDOSTĘPNIANA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert zostanie przekazana tym wykonawcom, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w niniejszym ogłoszeniu.
13. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ.
14. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZWIDUJE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
15. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY PZP.
16. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ZAMIESZCZONE ZOSTAŁO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 31 MARCA 2011 ROKU.
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-03-31 14:09
- zmodyfikował: gci czernikowoostatnia modyfikacja: 2011-03-31 14:30
Załącznik:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-03-31 14:32