Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Ds. Obsługi Sekretariatu, Rady Gminy i Promocji Gminy
NABÓR 5/2025
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU, RADY GMINY I PROMOCJI GMINY
Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU, RADY GMINY I PROMOCJI GMINY
I. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- obywatelstwo polskie,
- doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku min. 2 lata,
- umiejętność obsługi komputera i biegła znajomość pakietu MS Office,
- nieposzlakowana opinia,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
II. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- znajomość i umiejętność stosowania obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych,
- umiejętność redagowania tekstów,
- prawo jazdy kat. B,
- dyspozycyjność, rzetelność, sumienność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- wysoka kultura osobista.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa sekretariatu Wójta, Zastępcy Wójta i Sekretarza, w tym przygotowywanie i obsługa kancelaryjna spotkań i zebrań,
- obsługa organizacyjno-techniczna przyjęć interesantów przez Wójta, Zastępcę Wójta i Sekretarza,
- obsługa biura podawczego, w tym:
- prowadzenie punktu przyjmowania podań i innych pism wpływających do urzędu,
- wydawanie formularzy druków niezbędnych do załatwiania spraw w urzędzie,
- udzielanie informacji związanych z załatwianiem danej sprawy,
- w razie potrzeby kierowanie interesantów do właściwego referatu,
- przyjmowanie i wysyłanie korespondencji,
- współdziałanie z innymi komórkami urzędu w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi interesanta.
- sporządzanie zamówień na materiały biurowe, planowanie i realizowanie wydatków związanych z zaopatrzeniem urzędu w materiały i urządzenia biurowe, pieczęci, tablice, środki czystości itp.,
- obsługa biurowo-techniczna Rady Gminy i Komisji Rady w tym:
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla prac Rady,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenia Rady,
- sporządzanie protokołów z sesji Rady i posiedzeń komisji,
- prowadzenie rejestru: uchwał Rady, protokołów z sesji Rady Gminy, wniosków i opinii Komisji, interpelacji i wniosków radnych oraz nadzór nad terminowym ich wykonaniem,
- przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków komisji i interpelacji radnych zainteresowanym oraz komórkom organizacyjnym urzędu, także sołtysom, jeżeli wynika z nich obowiązek ogłaszania,
- przekazywanie organom nadzoru uchwał rady,
- udzielanie pomocy radnym,
- prowadzenie kancelarii Rady Gminy,
- prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych, nadgodzin,
- prowadzenie rejestru upoważnień i pełnomocnictw Wójta Gminy,
- prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy,
- prowadzenie spraw związanych z organizacją zgromadzeń,
- przyjmowanie i dokonywanie analizy oświadczeń majątkowych radnych,
- prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z jednostkami pomocniczymi, w tym:
- przygotowywanie wyborów rad sołeckich i sołtysów oraz związanej z tym dokumentacji,
- prowadzenie rejestrów wniosków zgłoszonych na zebraniach wiejskich i naradach sołtysów oraz przekazywanie ich do załatwienia właściwym komórkom organizacyjnym lub jednostkom podległym,
- obsługa Punktu Potwierdzającego Profil Zaufany ePUAP,
- opracowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych na stronę internetową Gminy i portali społecznościowych,
- przygotowywanie materiałów dla mediów, odpowiedzi i sprostowań, prezentowanie stanowisk i oświadczeń oraz bieżąca współpraca z mediami,
- planowanie działań komunikacyjnych w celu zapewnienia sprawnego przebiegu procesu informowania mieszkańców na temat działalności Gminy,
- udział w uroczystościach gminnych oraz wydarzeniach organizowanych przez Gminę,
- udział w przygotowaniu/organizowaniu uroczystości gminnych oraz wydarzeń organizowanych przez Gminę.
IV. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae (CV),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),
- kserokopia świadectwa lub dyplomu potwierdzającego wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie: o obywatelstwie polskim, o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, o niekaralności (czy nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe), o nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 2),
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów na potrzeby procesu rekrutacyjnego (załącznik 3).
V. Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy: pełen etat,
- miejsce pracy: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo,
- Termin rozpoczęcia pracy – 1 września 2025 r.,
- stanowisko związane jest z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,
- gotowość do pracy w weekendy – w sytuacjach wyjątkowych.
VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Czernikowo lub pocztą na adres: Urząd Gminy Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi sekretariatu, Rady Gminy i promocji Gminy”, w terminie do dnia 18 sierpnia 2025 r. do godz. 12:00.
VII. Informacje dodatkowe:
- Złożone dokumenty będą rozpatrywane pod względem kompletności i spełnienia wymagań niezbędnych dla kandydata na w/w stanowisko.
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby spełniające wymogi formalne zostaną powiadomione o terminie II etapu konkursu.
- Wójt Gminy Czernikowo zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
VIII. Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Ziemkiewicz
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2025-08-07 16:01
- Załącznik 2 - Oświadczenia (PDF) 154.67kB
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Monika Ziemkiewicz
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2025-08-07 16:01