Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Czernikowo
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czernikowo
ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo,
www.czernikowo.pl info@czernikowo.pl
tel. / faks: 54 287 50 01,
godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dalej zwanej ustawą Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 26 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje budowę, na terenie gminy Czernikowo zgodnie z dokumentacją projektową, 80 przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym wraz z przyłączeniem kanalizacji sanitarnej z budynków mieszkalnych, odprowadzeniem wód oczyszczonych do gruntu poprzez drenaż rozsączający, montażem drenaży rozsączających, pompowni ścieków surowych, oczyszczonych, zasilania elektrycznego oraz rozruchem technicznym i technologicznym.
4.2 Założenia projektowe:
- oczyszczalnie z osadnikiem gnilnym i drenażem rozsączającym – 52 szt.
- oczyszczalnie z osadnikiem gnilnym, przepompownią ścieków oczyszczonych i drenażem rozsączającym – 23 szt.
- oczyszczalnie z osadnikiem gnilnym, przepompownią ścieków surowych i drenażem rozsączającym – 4 szt.
- oczyszczalnie z osadnikiem gnilnym, przepompownią ścieków surowych i oczyszczonych oraz drenażem rozsączającym – 1 szt.
4.3 Zakres robót niezbędnych do wykonania:
- roboty przygotowawcze w postaci urządzenia i zabezpieczenia placu budowy oraz wytyczenia geodezyjnego obiektów oczyszczalni,
- dostawa i montaż oczyszczalni ścieków i pompowni,
- roboty ziemne dla oczyszczalni, pompowni ścieków surowych i oczyszczonych, drenaży rozsączających oraz przyłącza kanalizacyjnego i elektrycznego,
- dostawa i montaż przyłączy zasilania elektrycznego,
- rozruch techniczny i technologiczny,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną (3 kpl.)
4.4 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów stanowiących jego własność. Materiały i urządzenia powinny posiadać świadectwa jakości, certyfikaty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom, wymaganiom projektu budowlanego i wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Oczyszczalnie powinny posiadać ważną Aprobatę Techniczną oraz certyfikat zgodności z normą PN-EN 12566-1.
4.5 Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- organizację placu budowy,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- wykonanie niezbędnych badań i prób,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
- sporządzenie instrukcji obsługi i konserwacji oczyszczalni, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, przekazanie jej użytkownikom oczyszczalni,
- indywidualne przeszkolenie każdego z użytkowników oczyszczalni,
- wykonanie innych robót wymaganych technologią.
4.6 Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć dokumenty odbiorowe i sprawdzające, niezbędne do zgłoszenia zakończenia budowy organowi nadzoru budowlanego.
4.7 Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 3 lata. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały okres bez żadnych wyjątków.
4.8 Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
45.23.24.21-9 – roboty w zakresie oczyszczania ścieków
dodatkowy przedmiot:
45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.24.10-9 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45.23.24.23-3 – roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45.25.56.00-5 – roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45.23.24.00-6 – przepompownie ścieków
45.23.13.00-8 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45.31.00.00-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych
Zamawiający nie dopuszcza możliwościskładania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Maksymalny termin w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia:
do dnia 15 listopada 2012 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy:
7.1.1 wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp,
7.1.2 spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. lustawy Pzp,
7.1.3 przygotują ofertę zgodnie z wymaganiamiokreślonymi w niniejszej SIWZ,
7.1.4 złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
7.3 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
7.3.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3.2 Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3.3 Potencjał techniczny:
Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował podstawowym sprzętem i maszynami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
- koparka, koparko – ładowarka – 2 szt.
- zagęszczarka do gruntu – 2 szt.
- samochód ciężarowy skrzyniowy – 1 szt.
- samochód ciężarowy samowyładowczy – 1 szt.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
7.3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w tym, co najmniej:
- Kierownik budowy - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
7.3.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 250 tys. zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonych dokumentów.
7.4 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich powyższych warunków.
8. Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
· Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%).
· Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w ustawie Pzp oraz SIWZ i zaoferuje najniższą cenę brutto.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
· Termin składania ofert upływa 28 marca 2012 r. o godz. 10.00
· Otwarcie ofert nastąpi 28 marca 2012 r. o godz. 10.05
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 12 marca 2012 roku pod numerem 56397 - 2012
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2012-03-12 11:29
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2012-03-12 10:59