Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w m. Czernikowo
oraz świetlic wiejskich w m. Czernikowo i Steklinek
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czernikowo
ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo,
www.czernikowo.pl info@czernikowo.pl
tel. / faks: 54 287 50 01,
godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony zgodnie z rt. 39 w związku z rt. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) dalej zwanej ustawą Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 26 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Centrum Integracji Kulturalnej w miejscowości Czernikowo oraz świetlic wiejskich w miejscowościach Czernikowo i Steklinek.
4.2. Przedmiot zamówienia podzielony zostaje na trzy części:
4.2.1.Część nr 1 – Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie
a) Meble:
-
stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm
– 15 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu – 40 szt.
-
biurka komputerowe drewniane z szufladą, szufladą klawiaturową,
szafką z półką, zabezpieczone zamkiem 1000x500x750 mm – 5 szt. - krzesła obrotowe tapicerowane z regulacją wysokości – 5 szt.
- szafa gospodarcza metalowa 1800x1000x390 mm – 1 szt.
- szafa świetlicowa drewniana 1850x800x420 mm – 1 szt.
b)Sprzęt multimedialny:
- telewizor –1 szt.
- projektor multimedialny –1 szt.
- zestaw nagłośnieniowy –1 szt.
- kino domowe –1 szt.
- mikrofony dynamiczne bezprzewodowe –2 szt.
- lustrzanka cyfrowa – 1 szt.
c)Zestaw obiadowo-kawowy na 100 osób:
- talerz głęboki –100 szt.
- talerz płytki – 100 szt.
- talerz deserowy – 100 szt.
- filiżanka – 100 szt.
- talerzyk pod filiżankę – 100 szt.
- cukiernica – 8 szt.
- dzbanek na mleko – 8 szt.
- widelec stołowy –100 szt.
- łyżka stołowa – 100 szt.
- nóż stołowy – 150 szt.
- łyżeczka stołowa –100 szt.
4.2.2. Część nr 2 – Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie
a)Meble:
-
stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm
– 40 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu –100 szt.
- szafa gospodarcza metalowa 1800x1000x390 mm – 1 szt.
- szafy świetlicowe drewniane 1850x800x420 mm – 2 szt.
- regał drewniany otwarty 1850x800x400 mm – 1 szt.
b)Zestaw obiadowo-kawowy na 150 osób:
- talerz głęboki – 150 szt.
- talerz płytki –150 szt.
- talerz deserowy – 150 szt.
- filiżanka –150 szt.
- talerzyk pod filiżankę – 150 szt.
- cukiernica – 13 szt.
- dzbanek na mleko – 13 szt.
- widelec stołowy – 150 szt.
- łyżka stołowa –150 szt.
- nóż stołowy –150 szt.
- łyżeczka stołowa –150 szt.
c)Sprzęt AGD:
- witryna chłodnicza – 2 szt.
- kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym –1 szt.
- taboret gazowy –1 szt.
4.2.3. Część nr 3 – Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek
a)Meble:
-
stoły świetlicowe drewniane na stelażu metalowym 1600x800x760 mm
– 25 szt. - krzesła świetlicowe tapicerowane na metalowym stelażu – 100 szt.
-
biurka komputerowe drewniane z szufladą, szufladą klawiaturową,
szafką z półką, zabezpieczone zamkiem 1000x500x750 mm – 5 szt. - krzesła obrotowe tapicerowane z regulacją wysokości – 5 szt.
- szafy gospodarcze metalowe 1800x1000x390 mm – 2 szt.
- szafy świetlicowe drewniane 1850x800x420 mm – 2 szt.
b)Sprzęt multimedialny:
- telewizor –1 szt.
- lustrzanka cyfrowa – 1 szt.
c)Sprzęt sportowy:
- stół do tenisa – 2 szt.
- iłkarzy ki – 2 szt.
- stół bilardowy – 2 szt.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji technicznej wyposażenia – Załączniki Nr 7.1; 7.2; i 7.3 do SIWZ.
4.4. Wymagania stawiane Wykonawcy:
4.4.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznym i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
4.4.2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
4.4.3. Wykonawca będzie zobowiązany zagwarantować we wskazanym miejscu rozładunek dostarczonego wyposażenia.
4.4.4. Za dzień wykonania zobowiązań umownych uważa się dzień, w którym podpisany zostanie Protokół odbioru bez zastrzeżeń.
4.4.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru.
4.5. Parametry techniczne i okresy gwarancji określone w Specyfikacji technicznej wyposażenia (Załączniki Nr 7.1, 7.2 i 7.3 do SIWZ) stanowią wymagania minimalne, które musi spełniać oferowane wyposażenie. Wykonawca może zaoferować wyposażenie o lepszych parametrach technicznych.
4.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z rt. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.7. Wymagania w zakresie innych cech:
- wyposażenie musi być fabrycznie nowe (rok produkcji min. 2013), musi posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta,
- urządzenia muszą posiadać instrukcję obsługi oraz dokumenty gwarancyjne w języku polskim,
- do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
4.8. W wypełnionej tabeli w Formularzu cenowym (Załączniki Nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SIWZ).Wykonawca zobowiązany jest podać producenta i model oferowanego wyposażenia.
4.9. Zamawiający ma prawo zwrócić się do producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu w celu weryfikacji, czy oferowany sprzęt spełnia warunki specyfikacji technicznej.
4.10.Wybrany oferent przed podpisaniem umowy przedstawi do zatwierdzenia przez Zamawiającego próbnik kolorystyczny: tkaniny tapicerskiej, płyty meblowej oraz stelażu.
4.11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
39.00.00.00-9 – Meble (włącznie z biurowymi) wyposażenie, urządzenia domowe
dodatkowy przedmiot:
39.12.10.00-6 – Biurka i stoły
39.11.20.00-0 – Krzesła
39.13.10.00-9 – Regały biurowe
39.14.13.00-5 – Szafy
39.70.00.00-9 – Sprzęt gospodarstwa domowego
39.22.00.00-0 – Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe
37.46.15.00-2 – Stoły do tenisa stołowego
37.53.35.00-8 – Stoły bilardowe
37.46.12.20-5 – Stoły do gry w iłkarzy ki
38.65.10.00-3 – Aparaty fotograficzne
32.32.00.00-2 – Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32.34.23.00-5 – Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.12. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych – 3 części.
- Część Nr 1 – Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie
- Część Nr 2 – Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie
- Część Nr 3 – Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek.
4.13. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na wybrane części.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
6.1. Wymagany termin realizacji zamówienia:
6.1.1. Część Nr 1 – od dnia 01.04.2014 roku do dnia 15.04.2014 roku.
6.1.2. Część Nr 2 - od dnia 01.04.2014 roku do dnia 15.04.2014 roku.
6.1.3. Część Nr 3 – od dnia 15.09.2014 roku do dnia 30.09.2014 roku.
6.2. Terminem wykonania zamówienia jest data potwierdzenia zakończenia zadania w protokole zdawczo – odbiorczym.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w rt. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w oparciu o rt. 22 ust. l ustawy Pzp, o których mowa niżej.
7.1.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.1.2. Wiedza i doświadczenie:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.1.3. Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.1.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.1.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w rt. 22 ust. l ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w rt. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach, dowodach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
8. Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla każdej części zamówienia w wysokości:
- Część Nr 1 – Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100)
- Część Nr 2 – Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100)
- Część Nr 3 – Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek – 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Ocena ofert zostanie dokonana odrębnie dla każdej części zamówienia.
- Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%).
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w ustawie Pzp oraz SIWZ i zaoferuje najniższą cenę brutto.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
- Termin składania ofert upływa 10 marca 2014 r. o godz. 14.00
- Otwarcie ofert nastąpi 10 marca 2014 r. o godz. 14.05
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 7 ustawy Pzp.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało
w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 28 lutego 2014 roku pod numerem 41711 - 2014
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
- Wyposażenie Centrum Integracji Kulturalnej w Czernikowie
- Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Czernikowie
Realizacja projektów współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” w zakresie „małych projektów” tj. operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach Osi 3 Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi
- Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Steklinek
Realizacja projektu współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-02-28 10:11
- zmodyfikował: gci czernikowoostatnia modyfikacja: 2014-02-28 11:05
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-02-28 10:14