Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Modyfikacja treści SIWZ
Czernikowo, dnia 21.05.2014 r.
IWP.271.8.1.1.2014
Do wszystkich Wykonawców
nr post. 105647 - 2014
Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 105647 - 2014 z dnia 16.05.2014 roku prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. Modernizacja sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Czernikowo – krok w przyszłość”.
MODYFIKACJA
treści SIWZ
Wójt Gminy Czernikowo, działając zgodnie z art. 38 ust. 4, 4a i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) zawiadamia o dokonaniu zmiany Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Modernizacja sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Czernikowo – krok w przyszłość”.
Zakres modyfikacji Specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest następujący:
1. pkt 6.1.2. Wiedza i doświadczenie:
- Skreśla się zapis:
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu dostarczonych zestawów komputerowych o wartości minimum 100 tys. zł brutto każde.
Uwaga:
wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych dostaw.
- Wprowadza się zapis:
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu dostarczonych zestawów komputerowych o wartości minimum 80 tys. zł brutto każde.
Uwaga:
wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych dostaw.
2.pkt 7.1.2.
- Skreśla się zapis:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane stanowiący oświadczenie podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ – Doświadczenie Wykonawcy.
Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający określa, iż Wykonawcę obowiązuje wskazanie w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonania przynajmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i polegających na dostawie, instalacji i uruchomieniu dostarczonych zestawów komputerowych o wartości minimum 100 tys. zł brutto każde.
Do wykazu należy dołączyć dowody, określające, czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
- Wprowadza się zapis:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane stanowiący oświadczenie podpisane odpowiednio przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SIWZ – Doświadczenie Wykonawcy.
Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający określa, iż Wykonawcę obowiązuje wskazanie w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonania przynajmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i polegających na dostawie, instalacji i uruchomieniu dostarczonych zestawów komputerowych o wartości minimum 80 tys. zł brutto każde.
Do wykazu należy dołączyć dowody, określające, czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zmianie ulega termin składania ofert. Dotychczasowy termin składania ofert ulega przedłużeniu do dnia 27 maja 2014 roku. Godziny składania oraz otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
W związku z powyższym zmianie ulegają:
3.pkt 14.13.
- Skreśla się zapis:
Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu (oryginale) w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy (Wykonawców) - ewentualnie pieczęć oraz następujące informacje:
Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Gmina Czernikowo Znak sprawy: IWP.271.8.2014 Oferta na wykonanie zadania pod nazwą: Modernizacja sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Czernikowo – krok w przyszłość” Nie otwierać przed 26 maja 2014 r. godz. 10:05 |
- Wprowadza się zapis:
Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy sporządzić i złożyć w jednym egzemplarzu (oryginale) w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu. Na kopercie lub opakowaniu należy umieścić nazwę (firmę) i adres Wykonawcy (Wykonawców) - ewentualnie pieczęć oraz następujące informacje:
Nazwa i adres wykonawcy (ewentualnie pieczęć) Gmina Czernikowo Znak sprawy: IWP.271.8.2014 Oferta na wykonanie zadania pod nazwą: Modernizacja sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Czernikowo – krok w przyszłość” Nie otwierać przed 27 maja 2014 r. godz. 10:05 |
4.pkt 15.1. Termin składania ofert:
- Skreśla się zapis:
Oferty należy składać na adres:
Urząd Gminy w Czernikowie ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo
pokój nr 20 (Kasa Urzędu)
nie później niż do dnia 26 maja 2014 r. do godz. 1000. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną niezwłocznie zwrócone.
- Wprowadza się zapis:
Oferty należy składać na adres:
Urząd Gminy w Czernikowie ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo
pokój nr 20 (Kasa Urzędu)
nie później niż do dnia 27 maja 2014 r. do godz. 1000. Oferty złożone po terminie nie będą otwierane i zostaną niezwłocznie zwrócone.
5pkt 15.4. Termin i miejsce otwarcia ofert:
- Skreśla się zapis:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26 maja 2014 r. o godz. 1005 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 5)
- Wprowadza się zapis:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27 maja 2014 r. o godz. 1005 w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 5).
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Powyższa modyfikacja treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-05-21 14:32
- zmodyfikował: gci czernikowoostatnia modyfikacja: 2014-05-21 15:08
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-05-21 14:33