Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wyjaśnienie treści SIWZ
Czernikowo, dnia 22.05.2014 r.
IWP.271.8.2.1-3.2014
Do wszystkich Wykonawców
nr post. 105647 - 2014
Dotyczy:
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr 105647 - 2014 z dnia 16.05.2014 roku prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. Modernizacja sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Czernikowo – krok w przyszłość”.
WYJAŚNIENIE
treści SIWZ
Wójt Gminy Czernikowo działając zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Modernizacja sprzętu komputerowego zakupionego w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion w gminie Czernikowo – krok w przyszłość”.
1.Pytanie:
Dotyczy załącznika nr 1.1 do SIWZ – SPECYFIKACJA TECHNICZNA OFEROWANEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
W punkcie 8 – Pakiet biurowy wraz z licencją na czas nieokreślony – 180 szt. Zamawiający umieścił zapis:
„Pakiety biurowe muszą być zainstalowane na modernizowanych komputerach oraz dostarczone wraz z nośnikami.”
Biorąc pod uwagę, że obecnie wiodący producenci pakietów biurowych w najnowszych wersjach oferują wersje elektroniczne licencji bez nośników, czy Zamawiający zrezygnuje z wymogu dostawy nośnika. Obecnie oprogramowanie można ściągnąć ze stron producenta po ewentualnym podaniu klucza licencyjnego. Pozostawienie wymienionego wymogu może spowodować brak możliwości spełnienia wymogu dostarczenia nośnika producenta.
Odpowiedź:
Zamawiający wyraża zgodę na rezygnację z dostarczenia oryginalnego fizycznego nośnika instalacyjnego pakietu biurowego. Niniejsza odpowiedź stanowi jednocześnie modyfikację SIWZ w tym zakresie.
2.Pytanie:
Czy Zamawiający potwierdza, że zestawy komputerowe wraz z monitorami są objęte gwarancją producenta i do jakiej daty. Czy Zamawiający może potwierdzić, że w chwili modernizacji komputerów każda jednostka będzie sprawna (działająca) i modernizacja nie będzie wymagała naprawy jednostki przed modernizacją. Zapisany wymóg rozszerzenia gwarancji producenta o dwa lata powoduje konieczność podania numerów seryjnych wszystkich jednostek (komputer + monitor) Producentowi. Czy zamawiający może podać listę numerów seryjnych wszystkich komputerów oraz monitorów? Jeśli data końca obecnej gwarancji jest dłuższa niż zakładany koniec realizacji zamówienia, to czy Zamawiający zobowiąże się do podania tych danych po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu umowy z Wykonawcą? Czy w takiej sytuacji zamawiający może podać przykład numeru seryjnego dla komputera i monitora celem weryfikacji u Producenta sprzętu.
Odpowiedź:
Zamawiający informuje, że data końca obecnej 3- letniej gwarancji jest dłuższa niż zakładany koniec realizacji zamówienia. Data wystawienia dokumentu gwarancyjnego na posiadane zestawy komputerowe jest zgodna z datą wskazaną na dowodzie zakupu tj. 26.08.2011 r.
Zamawiający odpowiadając na to pytanie nie jest w stanie przewidzieć, czy w chwili modernizacji komputerów każda jednostka będzie sprawna (działająca). Na dzień dzisiejszy wszystkie zestawy komputerowe są sprawne.
Przykład numeru seryjnego komputera HP Compaq 8200 Elite SFF PC: CZC1322N7G;
Przykład numeru seryjnego monitora HP Compaq LA2006x: CNC118059B.
Zamawiający przekaże numery seryjne wszystkich jednostek (komputer + monitor) wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy.
3.Pytanie:
Zamawiający umieścił zapis:
„5.1. Maksymalny termin w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 27 czerwca 2014 roku.”
Biorąc pod uwagę brak wiedzy do jakiego terminu zostanie w postępowaniu podpisana umowa powyższy zapis może powodować brak możliwości wykonania zamówienia przez wyłoniony podmiot w wymaganym terminie. Czy w związku z tym zamawiający może zmienić powyższy zapis na: „maksymalny czas na realizację zamówienia: …… dni od daty podpisania umowy.”
Zaproponowany zapis jest czytelniejszy oraz umożliwiający uczciwą konkurencję. Należy zauważyć, że jest to zadanie, którego realizacja jest rozproszona geograficznie. Dodatkowo taka ilość sprzętu wymaga pewnego czasu na produkcję i dostawę. Tym samym wyłoniony wykonawca nie będzie w stanie rozpocząć realizację następnego dnia po podpisaniu umowy. Tym samym należy być świadomym, że taki termin realizacji może faworyzować podmioty, które mają na stanie magazynowym sprzęt niezbędny do modernizacji. Było by to zakłóceniem konkurencyjności. Jednocześnie czy Zamawiający zagwarantuje możliwość realizacji zamówienia w wymienionych jednostkach nie tylko w godzinach pracy lecz również do godziny 22 oraz w dni wolne od pracy. Jeśli Zamawiający nie jest w stanie tego zagwarantować, czy Zamawiający zgodzi się na zmianę terminu realizacji na okres 40 dni od daty podpisania umowy.
Powyższy zapis dotyczący terminu realizacji widnieje również we wzorze umowy. Postulujemy również o zmianę w tamtym miejscu.
Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapis w obecnej formie.
Wskazany w SIWZ termin wynika z umów wiążących Zamawiającego z innymi podmiotami. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia o czas usunięcia tych okoliczności przewidziana została w pkt 20.6.2. SIWZ.
Zamawiający gwarantuje możliwość realizacji zamówienia w wymienionych w Specyfikacji jednostkach oświatowych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 20.00 i w soboty od godz. 8.00 do 14.00.
4.Pytanie:
Czy w celu dbania o finanse publiczne i podniesienia konkurencyjności złożonych ofert zamawiający dopuści oferenta z wysokimi kwalifikacjami i referencjami na co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu dostarczonych zestawów komputerowych lub modernizacji i konserwacji o wartości minimum 80 tys. zł brutto każde.
Odpowiedź:
Zamawiający w dniu 21.05.2014 r. dokonał modyfikacji treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu wprowadzając zapis: Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu dostarczonych zestawów komputerowych o wartości minimum 80 tys. zł brutto każde.
Stwierdzenie, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonej oferty.
5.Pytanie:
Czy zamawiający dopuści oświadczenie producenta karty graficznej, dysku twardego i pamięci ram o pełnej zgodności z HP Compaq 8200 Elite SFF PC?
Odpowiedź:
Zamawiający pozostawia zapis dotyczący dokumentów potwierdzających kompatybilność oferowanych podzespołów ze wskazanym modelem komputera w obecnej formie.
6.Pytanie:
Czy zamawiający może przekazać po jednym numerze seryjnym dla komputera HP Compaq 8200 Elite SFF PC i monitora HP Compaq LA2006x.
Odpowiedź:
Przykład numeru seryjnego komputera HP Compaq 8200 Elite SFF PC: CZC1322N7G;
Przykład numeru seryjnego monitora HP Compaq LA2006x: CNC118059B.
7.Pytanie:
Czy zamawiający będzie wymagał licencji Renat Rights w przypadku oferowania systemu firmy Microsoft?
Odpowiedź:
O ile jest to wymagane przez producentów oprogramowania Zamawiający wymaga w ofercie zaoferowania licencji, umożliwiającej użyczenie sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, a później przekazanie na własność dla użytkowników indywidualnych oraz jednostek podległych.
8.Pytanie:
W związku z ogłoszonym w/w postępowaniem zwracam się z prośbą o zamieszczenie Załączników Nr 1; 1.1; 3-7 do SIWZ w wersji do edycji (WORD) na stronie www.czernikowo.pl
Odpowiedź:
Załączniki Nr 1; 1.1.; 3-7 do SIWZ w wersji edytowalnej zostały udostępnione na stronie internetowej www.czernikowo.pl
Zamawiający informuje, że pytania oraz udzielone odpowiedzi stają się integralną częścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert.
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-05-22 09:16
- zmodyfikował: gci czernikowoostatnia modyfikacja: 2014-05-22 09:19
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-05-22 09:20