Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Rozbudowa części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie – roboty pozostałe do zakończenia budowy i roboty naprawcze
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czernikowo
ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo,
www.czernikowo.pl info@czernikowo.pl
tel. / faks: 54 287 50 01,
godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) dalej zwanej ustawą Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 26 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
4.1. Zamówienie obejmuje swym zakresem dokończenie robót budowlanych, związanych z rozbudową części dydaktycznej budynku Szkoły Podstawowej w Czernikowie, pozostałych do wykonania po odstąpieniu z winy wykonawcy od umowy na realizację zadania pn. „Rozbudowa, termomodernizacja, przebudowa oraz remont budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Czernikowo”.
4.2. Rozbudowa budynku szkoły zaprojektowana została jako dobudowa segmentu lekcyjnego o następujących parametrach:
- powierzchnia zabudowy – 499,5 m2
- powierzchnia użytkowa – 1 229,3 m2
- kubatura – 5 050,9 m3
- wysokość – 10,49 m
4.3. Forma i funkcja obiektu:
- budynek trzykondygnacyjny konstrukcyjnie niezależny od budynku istniejącego,
- połączony komunikacyjnie z istniejącym budynkiem szkoły poprzez przejścia na każdym półpiętrze klatki schodowej,
- przeznaczenie – sale lekcyjne, sanitariaty, pomieszczenia biurowe, socjalne, magazynowe oraz techniczne,
- wyposażony w windę osobową przystosowaną do przewożenia wózków ON z dojazdem do każdej kondygnacji,
- wyposażony we wszystkie instalacje:
a) wody zimnej – z istniejącego przyłącza,
b) wody ciepłej – z węzła cieplnego zlokalizowanego w części istniejącej budynku,
c) ścieki deszczowe i sanitarne odprowadzone do sieci gminnej,
d) centralnego ogrzewania – z kotłowni usytuowanej w części istniejącej budynku,
e) wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,
f) elektryczną – z istniejącego przyłącza,
g) telekomunikacyjną – z istniejącego przyłącza.
4.4. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy Pzp, pozostałe do zakończenia zadania inwestycyjnego w następującym zakresie:
- Roboty budowlane: podłogi, posadzki, ściany i kominy, schody wewnętrzne główne, schody wewnętrzne wejścia, dach, tynki, okładziny wewnętrzne, sufity podwieszane, malowanie wewnętrzne, stolarka, ślusarka, termoizolacja, tynki, okładziny zewnętrzne, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, podokienniki zewnętrzne, opaska, elementy elewacyjne, zadaszenia, roboty poprawkowe (ściany, stolarka, dach, uzupełnienie tynków, szyb windowy, schody, elewacja, odtworzenie nawierzchni placu, porządkowanie terenu budowy, instalacje sanitarne),
- Instalacja c.o. – obudowa rur, kanały instalacyjne, rurociągi podejścia, grzejniki, zawory, izolacja termiczna,
- Instalacja wod-kan i p.poż. – obudowa rur, kanały instalacyjne, kanalizacja sanitarna (rurociągi, przybory, urządzenia), instalacja wodociągowa (rurociągi, podejścia, zawory, armatura),
- Instalacja elektryczna – instalacja elektryczna i oświetleniowa, instalacja odgromowa i uziemiająca,
- Wentylacja mechaniczna,
- Nawierzchnie utwardzone – chodnik, ogrodzenie,
- Roboty związane z przygotowaniem szybu windy - skucie nierówności w szybie i doprowadzenie bryły szybu do prostokąta o przekroju poziomym z minimalnym wymiarem światła 1630 x 1930 mm, zachowując odchyłki -10 mm; + 20 mm, dostosowanie otworów drzwiowych do wymiaru 1170 x 2280 mm, wymalowanie szybu na biało, zamontowanie w szybie haków montażowych o nośności Q = 10 kN, wykonanie oświetlenia szybu z włącznikiem schodowym oraz gniazda 230V w szybie, zachowując 200 Lx w nadszybiu i przed wejściem do szafy, oraz 50 Lx w pozostałych częściach szybu i przed dojściami do windy, doprowadzenie zasilania do dźwigu linią 5-żyłową, min. 5 x 6 mm2 oraz do obwodu 3 x 2,5mm2 do szafy sterowej na najwyższej kondygnacji, wykonanie drewnianych podestów montażowych na każdym przystanku, wykonanie wentylacji szybu, wykonanie przepustów na kable w szybie, w miejscu posadowienia szafy sterowej - otwór – 300 mm x 115 mm, obróbka drzwi przystankowych po osadzeniu – wykończenie.
4.5. Dostawa i montaż dźwigu osobowego nie stanowią przedmiotu zamówienia. Montaż dźwigu oraz doprowadzenie do pozytywnej decyzji na użytkowanie wydanej przez UDT zostanie zlecone przez Zamawiającego wyspecjalizowanej jednostce, która dostarczyła dźwig w ramach umowy z poprzednim Wykonawcą zadania. Wykonawca zobowiązany jest przygotować front robót montażowych do dnia 30 kwietnia 2015 roku zgodnie z wytycznymi budowlano – elektrycznymi do wykonania przed montażem dźwigu.
4.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozbudowywany budynek przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady deszczu, śnieg, ujemne temperatury) i utrzymywać temperaturę odpowiednią do rodzaju wykonywanych prac. Zamawiający nie przewiduje możliwości ogrzewania budynku w trakcie prowadzonych prac ciepłem z kotłowni w istniejącym budynku szkoły.
4.7. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
4.8. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć obiekt szkoły w podręczny sprzęt gaśniczy, zgodnie ze szczegółowymi zasadami doboru i rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, określonymi w instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
4.9. Podczas prowadzonych prac remontowych w istniejącym budynku szkoły podstawowej będą odbywać się zajęcia.
4.10. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć na odbiór końcowy dokumentację odbiorową (2 kpl.), na którą składają się m.in.:
- certyfikaty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty na materiały,
- protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych badań, sprawdzeń,
- dziennik budowy wraz z oświadczeniem kierownika budowy zgodnie z art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane,
- pełna dokumentacja powykonawcza zawierająca wszystkie zmiany (rysunki zamienne), wprowadzone w trakcie realizacji zadania,
- kosztorys powykonawczy,
- świadectwo charakterystyki energetycznej budynku,
- instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
- geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza robót.
4.11.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie.
4.12. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 72 miesiące zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków.
4.13. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania oraz zapoznania ze szczegółowym zakresem robót budowlanych, pozostających do zakończenia zadania inwestycyjnego. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego.
4.14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
- dokumentacja projektowa,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- projekt umowy,
- przedmiar robót - dokument pomocniczy.
4.15. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
45.21.42.10-5 - roboty budowlane w zakresie budowy szkół podstawowych
dodatkowy przedmiot:
45.40.00.00-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45.33.00.00-9 - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45.33.11.00-7 - instalowanie centralnego ogrzewania
45.31.00.00-3 – roboty instalacyjne elektryczne
45.32.10.00-3 - izolacja cieplna
45.23.32.50-6 – roboty w zakresie nawierzchni z wyjątkiem dróg
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 30 czerwca 2015 roku.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. l ustawy Pzp, o których mowa niżej.
7.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2.2. Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (zrealizował i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zadania o wartości nie mniejszej niż 800 tys. PLN brutto (każde), związane z realizacją robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego i zakresie obejmującym wykonanie m. in.: robót wykończeniowych obiektów budowlanych, instalacji elektrycznej oraz instalacji sanitarnej i c.o.
Uwaga:
- przez wykonanie (zrealizowanie i zakończenie) należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy robót,
- wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu końcowego odbioru robót lub innego dokumentu potwierdzającego odbiór końcowy robót. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie kurs przeliczeniowy.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót.
7.2.3. Potencjał techniczny:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w tym, co najmniej:
- kierownik budowy – 1 osoba
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
- kierownik robót sanitarnych – 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i wodno – kanalizacyjnych
- kierownik robót elektrycznych – 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Uwaga: przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoby ta spełniają łącznie wymagania dla każdej funkcji zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
7.2.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość minimum 1,0 mln PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości minimum 1,0 mln PLN.
Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy lub zaświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.
Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonych dokumentów.
7.3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach, dowodach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
7.4. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
8. Informacja na temat wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
9.1. Oferty będą oceniane według kryterium:
- cena 90%
- termin gwarancji 10%
9.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia wymogi określone w ustawie Pzp oraz SIWZ i uzyska największą liczbę punktów.
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
- Termin składania ofert upływa 18.12.2014 r. o godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi 18.12.2014 r. o godz. 10.05
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 02 grudnia 2014 roku pod numerem 249509-2014
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-12-02 14:02
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2014-12-02 13:04