Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA SIECI WODNO – KANALIZACYJNEJ
W MIEJSCOWOŚCI CZERNIKOWO – ETAP IV
Projekt współfinansowany ze środków
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 – 2013
Działanie 2.1 „Rozwój infrastruktury wodno – ściekowej”
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87–640 Czernikowo,
www.czernikowo.pl, info@czernikowo.pl, tel.: 54 287 50 01,
godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony zgodnie z art. 39 w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) dalej zwanej ustawą Pzp.
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 15 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków sanitarnych i deszczowych, obejmująca obszar zabudowy mieszkaniowej w obrębie ulic: Zajączkowo, Wiśniowej, Polnej, Chabrowej i Targowej w Czernikowie.
Planowana inwestycja obejmuje zgodnie z dokumentacją projektową następujący zakres prac:
- Roboty budowlano-montażowe na kanale śr. 800 mm:roboty ziemne – kanał śr. 800 mm, roboty odwodnieniowe, roboty montażowe, roboty budowlano – montażowe przy budowie wylotu oraz montaż separatora i osadnika, budowa drogi technologicznej,
- Kanalizacja deszczowa w ulicy Wiśniowej i ulicach osiedlowych: roboty ziemne – kanały główne, przykanaliki, roboty montażowe,
- Kanalizacja sanitarna:roboty ziemne, roboty odwodnieniowe, roboty montażowe, roboty ziemne pod przykanaliki, roboty montażowe – przykanaliki, roboty budowlano - montażowe – tłocznia P-4 i P-5 (tłocznia typ AWALIFT 01 o parametrach przepływ 3 m3/h – pompy szt. 2 o mocy 1,5 KW, wysokość podnoszenia 8 m wraz z szafkami sterowniczymi oraz armatura towarzyszącą, tłocznia typ AWALIFT 02 o parametrach przepływ 6 m3/h – pompy szt. 2 o mocy 1,5 KW, wysokość podnoszenia 7 m wraz z szafkami sterowniczymi oraz armaturą towarzyszącą, wyposażenie bhp wg specyfikacji w PB), ogrodzenie przepompowni oraz utwardzenie terenu, instalacje elektryczne na przepompowni, rurociąg tłoczny – roboty ziemne i montażowe,
- Odbudowa nawierzchni asfaltowych: budowa drogi technologicznej oraz naprawa nawierzchni asfaltowych ul. Zajączkowo, roboty rozbiórkowe nawierzchni oraz ich odbudowa, budowa chodnika,
- Sieć wodociągowa: roboty ziemne, roboty montażowe,
- Dostawa urządzenia ciśnieniowo - ssącego na podwoziu samochodowym do utrzymania i konserwacji tłoczni oraz sieci kanalizacyjnejo mocy min. 180 KM wraz z wyposażeniem (wg specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ i PB) - dostawa urządzenia w terminie nie dłuższym niż 90 dni od daty podpisania umowy na całość zadania.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny przedmiot:
45.23.13.00-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
dodatkowy przedmiot:
45.23.24.10-9 – roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45.23.21.30-2 – roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45.23.21.50-8 – roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.23.32.20-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45.23.32.22-1 – roboty budowlane w zakresie budowy chodników i asfaltowania
34.11.40.00-9 – pojazdy specjalne
34.14.45.00-3 – pojazdy do transportu odpadów i ścieków
Zamawiający nie dopuszcza możliwościskładania ofert częściowych.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia:
Maksymalny termin w jakim Zamawiający oczekuje realizacji przedmiotu zamówienia:
- Etap I – 35% zakresu robót – do 30 listopada 2011 roku
- Etap II – 45% zakresu robót – do 30 listopada 2012 roku
- Etap III – 20% zakresu robót – do 30 września 2013 roku.
Podane terminy są terminami maksymalnymi w jakich Zamawiający oczekuje realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy:
7.1.1 wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp,
7.1.2 spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. lustawy Pzp,
7.1.3 przygotują ofertę zgodnie z wymaganiamiokreślonymi w niniejszej SIWZ,
7.1.4 złożą wszystkie wymagane w niniejszej SIWZ dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
7.2.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności:
- prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą uprawniającą do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia;
- posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
7.2.2 Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał (zrealizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie sieci wodno – kanalizacyjnych o wartości co najmniej 30 milionów złotych brutto, w tym przynajmniej jedno zadanie o wartości brutto co najmniej 17 mln złotych, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie robót Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzające należyte ich wykonanie.
7.2.3 Potencjał techniczny:
Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował podstawowym sprzętem i maszynami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
- koparka gąsienicowa o poj. łyżki 1,2 m3 - 1 szt.
- koparka gąsienicowa jednonaczyniowa o poj. łyżki 0,6 m3 - 2 szt.
- spycharka o mocy 100 KM - 1 szt.
- koparko-ładowarka - 4 szt.
- żuraw samochodowy 12 – 16 t - 1 szt.
- samochód samowyładowczy o ład. 15 t - 1 szt.
- walec drogowy - 1 szt.
- rozściełacz mas bitumicznych - 1 szt.
- zestaw igłofiltrów z pompą o wyd. 270 m3/h - 1 kpl
- szalunki słupowe do gł. 3,9 m - 60 m dł. cał.
- szalunki typu boks do gł. 2,4 m - 100 m dł. cał.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
7.2.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w tym, co najmniej:
- Kierownik budowy - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - min. 10 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno ściekowej.
- Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
- Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
- Kierownik robót drogowych - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- Kierownik robót ogólnobudowlanych - 1 osoba
uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ.
7.2.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 5 mln PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonych dokumentów.
Uwaga:wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia polisy lub zaświadczenia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich powyższych warunków.
8. Informacja na temat wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 200 tys. zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie posługiwać się niżej wymienionymi kryteriami:
· cena oferty - 75 %
· termin wykonania przedmiotu zamówienia - 25 %
Łączna ilość punktów stanowi sumę ilości punktów przyznanych za kryterium „Cena oferty” i ilości punktów przyznanych za kryterium „Termin wykonania”.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą łączną ilość punktów. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z uzyskaną łączną ilością punktów
10. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
- Termin składania ofert upływa 10 sierpnia 2011 r. o godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi 10 sierpnia 2011 r. o godz. 10.05
11. Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. l pkt 6 ustawy Pzp, nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego
Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych
w dniu 26 lipca 2011 roku pod numerem 216454 - 2011
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 – 2013 Działanie 2.1 „Rozwój infrastruktury wodno – ściekowej”
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-07-26 12:58
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2011-07-27 08:49
Załączniki:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-07-26 12:58