Odnośniki
- Ułatwienia dostępu
-
Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej
https://www.bip.gov.pl - www.czernikowo.pl
-
Ważne strony
Ważne strony
-
Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do tej strony
Banery
Intranet
Przejdź do: www.czernikowo.pl
Treść strony
Wójt Gminy Czernikowo ogłasza przetarg nieograniczony.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
DOSTAWA KRUSZYW DROGOWYCH PRZEZNACZONYCH NA REMONTY I NAPRAWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY CZERNIKOWO w 2011 r.
1. ZAMAWIAJĄCY.
Gmina Czernikowo, ul. Słowackiego 12, 87 – 640 Czernikowo www.czernikowo.pl, info@czernikowo.pl, tel.: 54 287 50 01 godziny urzędowania: od 7.00 do 15.00
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kruszyw drogowych, przeznaczonych na remonty i naprawy dróg gminnych na terenie gminy Czernikowo w 2011 roku:
- żużel wielkopiecowy - w ilości do 5 000 Mg
- kruszywo wapienne o frakcji 16÷31,5 mm – w ilości do 2 000 Mg
Objęta zamówieniem ilość kruszyw drogowych jest ilością orientacyjną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszych ilości w zależności od zapotrzebowania. Zamówienie obejmuje dostawę kruszyw wraz z załadunkiem, przewozem i rozładunkiem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie gminy Czernikowo.
3. OKREŚLENIE SPOSOBU UZYSKANIA SPECYFIKACJI.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo pok. 15 oraz na stronie internetowej www.bip.czernikowo.pl.
4. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA MOŻLIWOŚĆ SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
- Część I – Dostawa żużla
- Część II – Dostawa kruszywa wapiennego o frakcji 16÷31,5 mm
Określenie części zamówienia dotyczy asortymentu a nie ilości.
5. ZAMAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
od dnia podpisania umowy do dnia 30 listopada 2011 r.
7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
7.1 W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, wobec których nie zachodzą podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający warunki określone w oparciu o art. 22 ust. l ustawy Pzp, o których mowa niżej.
7.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki określone w art. 22 ust. l ustawy Pzp spełniają łącznie, natomiast wobec żadnego z nich nie mogą zachodzić podstawy do wykluczenia z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp.
7.2.1 Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, w szczególności:
– prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą uprawniającą do wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia;
– posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia.
7.2.2 Wiedza i doświadczenie:
Wykonawca musi wykazać, iż wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęciapostępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy przedmiotu zamówienia, odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.
7.2.3 Potencjał techniczny:
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje podstawowym sprzętem i maszynami potrzebnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
- samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności minimum 25 ton każdy – co najmniej 2 szt.
7.2.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
7.2.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
7.3 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu.
8. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
9. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę.
10. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Czernikowo ul. Słowackiego 12, 87-640 Czernikowo, Kasa Urzędu
- Termin składania ofert upływa 24 lutego 2011 r. o godz. 10.00
- Otwarcie ofert nastąpi 24 lutego 2011 r. o godz. 10.05
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia określającego termin składania ofert w siedzibie Zamawiającego.
12. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ.
13. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW.
14. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ.
15. ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE MOŻLIWOŚĆ UDZIELENIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 67 UST. 1 PKT 6 USTAWY PZP.
16. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU ZAMIESZCZONE ZOSTAŁO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W DNIU 14 LUTEGO 2011 ROKU.
ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-02-14 16:44
- zmodyfikował: gci czernikowoostatnia modyfikacja: 2011-02-15 08:06
Załącznik:
Metryka
- opublikował: gci czernikowodata publikacji: 2011-02-14 17:09